blackberry118 bende içiyorum siyah çay 🤗 ama eskisi kadar abartmıyorum açık sabahları 2 akşam 1 bardak max. Pekmez,kuru üzüm,kuru dut falan kan yapıcı şeylerimi eksik etmiyorum. Arada kola da içiyorum ama o günü tolere edem şeyler yiyorum şekerden uzağım zaten. Dengelemeye çalıyorum öyle söyleyim 🙃