Devlette doplerden karın çevresi 3,5 hafta geride. Özelde sorunsuz normal çıkıyor neye inanacağımı şaşırdım. Özelde Allah nasip ederse inşaAllah sağlıkla hayırla cumaya sezaryen günü var 38+6 olmuş olacağım inşaAllah sağlıkla hayırla. Böyle olunca çok tedirgin oldum birkaç gün daha ertelesem Allah korusun bebeğimin dışkısını yapmasından çok korkuyorum diğer taraftan doğruysa eğer gerideymiş birde ultrasonların yanılma payı da varmış. Başına gelen bilgisi olan varsa lütfen yazsın çok tedirginim