15 haftalık hamileyim. Ya bebeğimi sevmezsem, ya ona bakamazsam, yetemezsem gibi korkular yaşıyorum. Kendimi bildim bileli anne olmayı çok istemişimdir. Her doktora gitdiğimde çok heyecanlanıyorum, ya ona bir şey olursa korkusu da yaşıyorum. Peki neden bu saçma düşünceler?? Yalnız değilim umarım😞