Deebg ya merhaba hala çalışıyor musunuz bilmiyorum ama bir sorum olacak ben 29 haftalığım özel takipliyim ama tuzla devlette doğum yapmayı da düşünüyorum özel takipli olup doğuma oraya gelsem bir sorun sıkıntı olur mu acaba yoksa bir kaç kere de kontrole geleyim mi fikir verir misiniz