Merhaba hanımlar ben bir kere normal yoldan hamile kaldım ama malasef 30 haftalıkken kalbi durdu kaybettim tekrar hamile kalmak çok istiyorum ama olmuyor bebeğini kaybedeli 3 sene oldu şimdi çok istiyorum olmuyor tüp bebek düşünmeye başladım nasıl oluyor bilgi verir misiniz rahim filmi çekildi 2 ay önce herşey normal dendi pkos var bende tüp bebek yaptırmalı mıyım