Kızlar tüm yumurtlama belirtilerim var dün lekelenmem oldu bugün çok akışkan akıntım var kasık bel ağrısı vs elimde birgebeningünlüğü testi vardı iyice koyulaşmaya başlamıştı bitince laboquick e geçtim ve hep silik yani hiç koyulaşmıyor.
Bu markada bu sorunu yaşayan oldu mu bi ben mi memnun kalamadım?