Seneeeemmmmmmmmmm 34 hafta 4 gün oldu bugün kontrolde 2600 gram dedi doktorum normal dedi ama kayınvalidem kilosu az 3 olsaydı filan diyip biraz canımı skti sizde durumlar nasil
Gm1709 Seneeeemmmmmmmmmm offf her şeyi çok bildiğini sanan şu insanlar 🤮 doktorun sıkıntı yok dediyse yoktur takma kafana her bebek ve her gebelik bir değil kilosu yüksek olunca da doğumu sıkıntı olacak çocuk doğana kadar gayet güzel bi kiloya gelir. Ne çok biliyorlar yaa
Zeynepozcan Seneeeemmmmmmmmmm cidden okumuş, bilgi sahibi doktorun dururken kaynana mı inanıp canını sıkıyorsun 🥹🫠🫠
Ebrarkubra Seneeeemmmmmmmmmm canım bildiğim kadarıyla son haftalarda ortalama haftada 200 gr alıyor zaten bebek iyi beslendiginde doğuma kadar daha kilo alır yani sen kimseye bakma
Seneeeemmmmmmmmmm Zeynepozcan inanmiyorm tabiki ama can skiyor insan mutluluğuna limon skmasi gibi bsy
Zeynepozcan Seneeeemmmmmmmmmm hayatım bu senin elinde, ne kadar doğurmuş olursa olsun bi doktordan asla iyi bilemez