kymkkymk2106 Ewettt.. Güzel anneler gerçekten buraya heyecanla doğum hikayesi yazmak muhteşem bi duygu 😘 Güzel kızıma sonunda kavuştum 14 kasım günü içime doğmş gbiydim sbah heyecanla kalktm kahvaltımı yaptm evimi trmzledm meleğim gelirse evimiz tertmz kalsın die çamaşırlarmzı yıkadm olurda doğurursam kirli kalmasınlar düşüncesiyle😀 ağrılarm vardı ve hem vajinada hemde makatımda hep gün boyu baskı hissediyordm tabi az az gelen kanlı su ama pembeydi kanım ondan endişenmedm yemk yaptm akşam eşim iş çıkışı geldi yemeğimizi yedik ama sofrada oturamıyodm kıvranıodum eşime bence artık kızımız gelio dedim bu arada 40+5 olmştk 😀 yemktn sonra bulaşkları yıkadm çay yaptm eşime içtik falan ama bn iyi değilm hissediyorum akşam 22.30 gbi eşime bi acile gidelm ağrılarm artıo dedim kontrole gitğim özel hastaneye gittk nöbetçi ebe 1 cm açıklk var sancılarn doğm sancısı değil dedi bnde her zmnkinden farklıym dedm insan kendi vucüdunu bilmez mi😒 başından savar gbi. Neyse eve geldik tekrardan ama daha eve çıkar çıkmaz yere çömelip ıkınma hissim vardı sürekli çünkü makatımda inanılmaz baskı hissediyordm eşime kalk dedim bn doğuruyorm devlete gidlm dedim apar topar tekrardan çıktık evden devlet hastanesine gittik çatıya aldılar 1 cm açıklk ama suyu gelio doğm haneye çıkarın dediler bn hem tedirgn hemde korkulu bi şekilde tekerlekli sandalyeye otrdm görevli bni asansöre doğru sürüyo eşimde arkamda doğmhaneye girdk önlk faln giyindm masaya aldılar nst ye bağladılar saat 1e geliodu sancılarımn şiddeti artıkça arttı çok ağrılıydı herkeze 5dk da bir gelen sancı bnde sürekli devam ediodu 15 20 dk bir 1 dk sadece nefes alabiliodm gerçktn çok sancı çektm yaln yok sancılarm çok şiddetli oldğu için açılmam hızlı ilerliodu sabaha karşı 15 kasım 5.50de kızım doğdu bu arada çatalyken acı çekmekten gücüm kalmadğı için çok ıkınamkodum o yüzden bebeğim kafası çıkınca çıkamadı daha ebeler çock doktoru hepsi bi anda üstümüze koştular biraz uğraştılar çok şükr kızımı çıkardılar o kadar muhteşemki evlat bebek daha çıkar çıkmaz ağlamaya başaldm kucağıma ilk aldğm an kokusu tarif edilemz dünyalar güzelm artk kuvağmdaydı çok mutluydm çok ağladm mutluluktan şükür şimdi evimizdeyz emzirdm ve uyuyo❤️ rabbim isteyn hasretini çeken herkese nasip etsin sizlerede hayrlı kolay doğmlar nasip etsin 😘😊
blackberry118 Gözünüz aydin bugun benim de 40+5ti birden gelebiliyorlar demekki artık endiselenmeye baslamistim. Sağlıkla büyütün inşallah bebeginizi. Hayii evlat olsun. Cok dikisiniz var mi? Rahat yurüyebiliyor musunuz
kymkkymk2106 blackberry118 çok saol cnm evet birdn geldi kızm dikişim için ufak bi kesik attk çok yok dedilr ama sadece arada üstnde otrmk acıtıo onun dışında iyiym cnm