mrvaydn Herkese iyi akşamlar, bundan tam 4 ay önce güzel kızımı kucağıma aldım. Korkunç bir hamilelik geçirdim. 11. Haftada bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gittiğimde başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bir laborant olmama rağmen asla soğuk kanlı davranadım. Bebeğimin ense kalınlığı 3,5-4,0 arası ölçüldü. Burun kemiği oluşmamıştı. Ensesinden ayak ucuna kadar bir ödemle karşılaştık. Bir çok hastalık ismi söyledi doktorlar. Ya amniyosentez yada cvs yaptırmamı söylediler. İkisini de düşme riski olduğundan yaptırmadım. Nifty adında bir kan testi yaptırdım. Sonuçlarımız temiz geldi ancak doktorlar %100 sonuç için ısrarla amniyosentez istedi ısrarla yaptırmadım, ne olursa olsun bebeğimi kabul edeceğim için o testten sonra sadece doğmasını bekledim. Ama emin olun bir an bile aklımdan gitmedi sağlıkla doğup doğmayacağı. Berbat bir hamilelik geçirdim. Neyse ki o gün geldi kızıma kavuşacağımız gün geldi 18.07.2018. Epiduralli sezaryen ile Doğuma gittim yanımda eşimle. İnanın öyle güzel bir duygu ki onun sesini duyduğum an dünyaya sanki bende yeni gelmiş gibiydim. Onu gördüğüm an kalbim yerimden çıkacak gibi hissettim. Günlerce kızıma bakıp ağladım. Sağ Salim güzel yavrumu kucağıma aldım ne kadar şükretsem az🙏🏼 Bugün kızım 4 aylık. Böyle durumu muhakkak yaşayan çoktur. Diyeceğim o ki Lütfen siz siz olun hamileliğiniz kötü geçmesine izin vermeyin. O güzel günlerin kıymetini bilin. Umarım hiç bir anne baba böyle bir şey yaşamaz 🤲🏻 Allah Yavrularımızı sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin inşallah 🙏🏼🤗
Minikus mrvaydn canım Rabbim acisini göstermesin seni çok iyi anlıyorum benimde gebeliğim riskli bende amniyosentez yaptırmadım Rabbim en iyisini en güzelini bilir hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebeğim
mrvaydn Minikus inşallah sizin bebeğiniz de sağlıklı bir şekilde doğar Allah yardımcınız olsun sağlıkla bebeğinize kavuşun inşallah 🙏🏼