Mmeleklr2 Merhaba anneler doktorum erkeğe benzetiyorum dedi yanılma payı oluyor mu doktorların tahminlerinde sizce neye göre tahmin ediyorlar
Pnr_KMRC1 Mmeleklr2 banada erkek dedi aynı haftada yanılmadı emin değilim erkek gibi demişti 25+1 deyiz kesin erkek doğru çıktı yani genelde kız dediği zaman değişiyormuş
Seyma2255 Mmeleklr2 bana da 11 haftalıkken muhtemelen erkek dedi 15. Haftada da bir iki haftaya tam netleşir ama büyük ihtimal kız dedi bu sefer de haftaya yine randevum var tam netleşir artık
Tenzil Banada 12+5 te 80% erkek dedi ama 100% demedigi için bende tam emin olamıyorum,3 tane kızım var bu arada bu sürpriz oldu🥰 sabırsızlıkla ayın 30uni bekliyorum o zaman net diyebilirim dedi
ugurcicegi Bana 12. Haftamda %60-70 erkek , erkeğe benziyor dedi 16+0 da kıza benzetti ama tam kendini göstermedi kesin kız diyemiyorum dedi benimde aklım karıştı beş aylıkken gitmeyi düşünüyorum bakalım ne olacak bebişim 🤩😍🩵
Ececemre @Mmeleklr2 olablir her doktorun yanılma payı vardır genel de kafa ve kemik yapısına göre yapıyorlar