Merhaba kızlar. Ben 28+1 haftalik hamileyim. Geçen hafta devlet hastanesine gittigimde her seyin normal olduğunu bebegimin sağlıklı oldugunu ve haftasiyla uyumlu olduğunu söylemişti doktor. Hatta suyun da normal oldugunu söylemişti. Bugün de ozel hastaneden randevu alip gitmistim bebegin onde olduğunu suyun sınırda oldugunu sekerimin olabileceğini söyledi. 29+4 bir dedi 30+3 bir dedi haftasi için hangisi olduğunu anlamadim açıkçası. (Şeker yuklemesi yaptırmadım henüz). Ama daha önceki kontrollerde tahlil yaptiklarinda 70le 80 arasinda çıkıyordu. Devletteki doktorum Geçen hafta gittigimde bebeğin kilosuna 850 gr demisti. Bugün ozelldeki dr 1355 gr dedi bir haftada bu kadar fark atar mi beni aydinlatin. Bugün dr bir hafta önce her sey normalde bir hafta da artar mi su bu kadar dedim bir haftada artmaz öncesinde varmış bu dedi. Halbuki daha oncesinde ona kontrole gittigimde suyunun iyi olduğunu söylüyordu ayrica ayrıntılı ultrasona da gittim o doktor da suyun normal oldugunu söylemişti nasil oncesinden olan bir sey olabiliyor anlamış değilim kafam allak bullak moralim sıfır. Iyi değilim