Ne zaman bu kan ilacını içsem kötü oluyorum kızlar aynı durumu yaşayan varmı tansiyonum 9-6 oluyor elim kolum kalkmıyor başımı yastıktan kaldıramıyorum içmediğimde iyiyim daha enerjiğim bana ağır gelmicek demir ilacı tavsiye edermisiniz ferritin 8 çıkmıştı doktor içmelisin diyor yaşadıklarımı söylüyorum dinlemiyor