Neslihan41 ,40+2 yüz.Sifir sancı sıfır açılma suni deniyoruz.Suyumuz çok azaldı.Duruma göre sezeryanada alınabilirim.Duanizi eksik etmeyin.
twofruits Neslihan41 nst ye bağlı değilseniz ebelerle konuşup belden aşağıya dayanabildiğiniz sıcaklıkta su tutun çömelerek yürümeyi deneyin sancınız başladığında yatmayın hareket halinde olun sürekli nefes egzersizi ile karşılayın sancıları su gibi doğumunuz olsun sağ Salim kucağınıza alın bebeğinizi