Merak ettim acaba mümkün mü 16+5 haftalık hamileyim karnım büyümüş dışarıdan bakınca bile artık belli olabiliyor bugün kayınvalidem karnın aşağıda dedi belki kız bebektir diye ama cinsiyet henüz belli değil ve içime bir şüphe düştü acaba karnımın aşağı da olması sorun mu ya da erken doğum gibi riskler yaratır mı?