Srpdmrr Neden 3 ay sonra istedi ki acaba . Ben kürtajdan 2 hafta sonra falan yaptırdım testlerimi. Bi an önce yaptırmak daha iyi bence en azından problem varsa onu öğrenirsin önlemini alırsın. Ben kürtajdan sonra korunmadım doktorum rahim toparlamış ama sen yine 3 ay korun dedi bana bende hemen hamile kalamadıgımı söyledim çünkü ilk düşükten 1 yıl sonra hamile kalmıştım. O zaman sen korunma dedi doktorum ve kürtajdan 1 adet sonra hamile olduğumu öğrenmiştim.