Shf Merhabalar ben 8 haftalık hamileyim. Ama zaman geçmiyo sanki😭çok kötüyüm. Mide bulantısı yüzünden zeten hayatım mahv oldu. Sabr edemiyorum. Sizde de böyle mi😭çox mutsuzum
Burakipek Shf hıc canını sıkma gececek allahın ıznıyle benımde oleydı hem zaman gecmıo du ve bulantım çok oluodu su an 22haftalıgım hafıfledı tam gectı dıyemem ama azaldı senınde geçer🙏
Dunyevi Shf ah o mide bulantıları 6 ay kustum sadece yoğurt marul salatalık yiyodum kalkamıyorum buzdolabından tiksiniyorum sihra kokusu vs ama şimdi 34 haftalık olduk çok az kaldı ve zaman aslında çok çabuk geçiyormuş
Bal_1604 Shf şuan en kotu en zor dönemdesiniz bence bende çok kötüydüm o haftalar ama sonra geciyr sadece sabredin prilam kullanın belki işe yarar