Ecesec Merhaba arkadaşlar 12 mayısta çatlatma iğnesi vuruldum 17 mayısta doktor iki gün önce çatlamış dedi. Bugün bel ve kasık agrılarım var. Gebelik oluştuğu için mi agrıyordur. Yoksa adet ihtimali daha mı yüksek? Siz neler yaşamıştınız 9. Ve 10. Günlerde