Liv3652 20 dakika nst de kaldım çok nadir 20 ye indi genelde 50 75 arasi çıktı..evdeki kasilmalarim bundan daha fazla aslında, bu rahat halimle çıkan nst ..öğlene kadar çalıştığı için bugün mesaj at sonucu demişti..nidilat dışında yapacağım birsey yok dedi ve ciger gelistirici yapildi .benim burada okuduğum yatış falan veriyorlar bunu söyledim onlar eskidendi dedi.daha bugün 33+0 olduk 2 kilo 32 hafta ile uyumlu .ve devamli istirahat halindeyim korkuyorum:(