tugceeebayarrr canım ben 35haftalikken başladim Lansinoh göğüs ucu kremi sürmeye. Suan 37+6 haftaligim 4gün snra dogumum var işe yararmi bilemiyorum. göğüs ucu slikon kalkan aldim dogurduktan snrada onu kullancam. Bi de hindistan cevizi yağının kremini aldim, Lansinoh bittikten snrada onu kullanmaya devam etcem. Elimden geleni yapyrm yani. Umarim yara olmaz 😊