MirsT merhabalar benim 4. Gebeliğim ve diğer üçü düşükle sonuçlandı maalesef progesteron kullanırken de düştü kullanmazkende. eğer ilk gebeliğinse altında başka sebepler olabilir. İlaç için sana tavsiyem fitil olarak kullanman çünkü ilacın amacı bu ve yan etkisi sıfıra iniyor hemde anında müdaheleye etmiş oluyorsun.