Kivircikkuala ağlama benim Bi arkadaşımın dış gebelikten sonra tek tüpü kestiler. Diğer tüple gebe kaldı doğurdu bile. Zamanı gelince olacak böyle düşün. Ben artık olmuyor bu ay da olmazsa 3 ay ara vereceğim doktora da üstüne düşmeye de, o sırada kilo vereceğim spor yapacağım falan diye koydum kafama. Böyle plan yaptığım zaman oluverdi. Akışa bırak zamanı gelince olacak. Çok zor gerçekten her ay düşünüyoruz olmadı olacak mı falan diye ama o kadar üstüne düşmemek gerekiyormuş