Cicegim38 Genellikle erken dogan bebeklerde oluyor benım kızım 35 haftalık dogdu uyku yapıyo sarılık. Zaten bebegı yorgun dusuru uyutur emesın dıye beslenmesın dıye Acıkınca yorgunluktan aglıyamaz bıle. Ilk haftalarda sesı cıkmıyordu kızımın zaten 1 hafta hastanede kaldık evdede 2 satte bır uyanıdırıyordum emdırıyordum bıberonla beslemıslerdı ılk basta hastanede. Pompayla sagıyordum verıyordum ama eve geldıgımde. Ben her ıkı satte bır alarm kurdum uyandırdıdım emzırdım simdi rengı bıraz daha acıldı sukur eskıye gore baya ıyı. Kendısı kalkıyor artık 2 satte bir eskıden hıc uyanık kalmamazdı emıyorken uyurdu ama sımdı kalıyor bı kac saat uyanık agzının ıcı gozlerının ıcı burnu yuzu sarı renk oluyor gectıgınıde zaten yuzune dokunup cekınce eyer sarı renk olmuyorsa gecmıs oluyo ama bızımkı az kaldı ınsllah sizinkide saglıkla dogar ınsllah