Minnakkurabiyeveannesi27 Aysenur96- 6+3 de gittim daha bebek yeni oluşmuştu ama kalp atışına bakmadı doktor 1 hafta sonra gel dedi 7+4 de gittim gayet sağlıklı hir şekilde duydum elhamdülillah
Maisina Tam 6 haftalıkken duydum, tıp fakültesine gitmiştim asistanlar baktığında duyamadı ertesi gün prof dinledi cihazı özelmiş sanırım bende duymuştum