Ozyudem Merhaba güzel anneler dün 37+1 de doğum yaptım bebeğim yarık damak doğdu yani damakta biraz açıklık var dedi doktor tecrübeli annelerimiz bu süreci nasıl atlattınızz
Ozyudem Eksijelibon evet ama ağzını açmadığı için görmemişti o yüzden doğar doğmaz ilk ona bakıldı ve yarık damakdan dolayı şuan küvezde