Busra--54 yesim93 iki oğlum var bı tane daha yap kız olur diyenlere aman Allah isteyene versin kızida bir oglanida bir bana bunlar yeter derken rabbim iki tanede kız evladı verdi inşallah sağlıkla kucağıma almakta nasip olur çok şükür 33 haftalık olduk 🥰
Nazalex Busra--54 benim ilki oğlandı bir tane daha yap dediler kız olsun bende heves ettim kız çocuğuna şu an 18 haftalık ikizlere hamileyim. İkisi de erkek 🥲🥲🥲
Busra--54 Nurrr_33 Çarşamba günü biri 30 haftaya uyumlu 1715 gramdi diğer 33 haftaya uyumlu 2225 gramdi pazartesi kontrolüm var şuanlik aralarindaki fark %20 olduğu için sıkıntı yok dedi doktorum bakalım pazartesi ne diyecekler
Nurrr_33 Busra--54 sizin yine 2 kg geçmiş birisi benim 33 hafta hala biri 1800 digeri 1900 lerde kglari
Lur-2006 yesim93 ben de 28+3 üm ikizlerimle beraber 🐣🐣 Allah’a çok şükür dileyen isteyene nasip etsin Allahım. Çok güzel bir his. Tabi zor hareket etmem dışında 🥲
seda34- Nurrr_33 her biri 2800 kilo ve suan acil sezeyan doguma aliniyorum dualarınızı eksik etmeyin.
Nurrr_33 seda34- hiç korkmayın çok güzel bir hafta inşallah sağlıkla kucağınıza alicaksiniz Allah yardimciniz olsun 🤲🙏🙂
Busra--54 Nurrr_33 sanciniz doğum riskiniz yoksa bence 37 ye kadar geçer iki kiloyu benim sancılarım başladı salı günü doğuma aliniyodum sancılar durmasaydi sağlıkla doğsunlarda büyürler inşallah
Ozge56 miniklerinannesii00 yok canım ikiz kesin tek olsa 500 lerce beklenir ikiz gebelik eminim kesin yani gerçi sağlıklı olsun inşallah
Nurrr_33 Busra--54 37 gelmez sanmıyorum doktorda öyle diyor ki bebeğin biri aşağıda ve çok baskı yapıyor kafası iriymis 🙂 birde 1 cm açıklık vardi işte en son sancım olup yattığımda geçen hafta 1 hafta 10 güne kadar 2200 falan olsak bari 🙂🙂🙏🤲
Hazl12dhgfj KzeynepCT hiç sormayın o sıkıntı bizde de var her saferinde değişiyor cinsiyetleri bir türlü emin olamıyor doktorumuz
tugba3863 yesim93 ben de 30+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Genel olarak iyi geçti ama son zamanlarda yürümekte zorlanıyorum, çatı ağrısı oluyor
Busra--54 Nurrr_33 inşallah olursunuz ya bizimde fazla sürmez dedi doktor bakalım pazartesi ne soylicek benimde aynı biri altta kafasıyla çok baskı yapiyor çok canımı yakıyor sanırım enfeksiyon da var mahfetti beni
-Nazlican35- yesim93 33 hafta ikizlerine hamıleyım ve bı kız bı erkek gelıyor Allah’ın izniyle.. Bulantısı asırı oldu 15 kg verdım ilk aylarda son haftalara gırdık şimdı de gece yatamıyorum agrıdan oğlum kasıkta kızım mıdemın yanında duruyor 😊