Minigininannesi Merve7141 kuzenim iki çocuğunda da gitti bir 3aylik kadardı birisi 40i çıktığı gün yola çıktı ikisinde de zaten uyudular havuz kenarına gölge yere koydum girdim çıktım. Çok da iyi geldi diye anlattı
Azra00 Merve7141 bebeğinize bağlı bence kolik Bi bebekse zor olur ama uysal sakin düzenli uykusu vs varsa gayet rahat olur agustos sonu dogum yapacağım dogumdan sonra 3 aylıkken falan tatile gitmeyi düşünüyorum ihtiyacım olacak çünkü 😇
UmutveAnnesii Merve7141 ben gittim canım geçen sene oğlum 4 aylıktı genelde uyudu zaten bebeğe de bağlı gerçi ama ben zorlanmadım fazla gölge yere koydum eşimle havuz kenarında takıldık 🙂 hatta bu sene 1 yaş +2 aylık bebeyle gitmeyi düşünüyoruz 🤪😎
Merve7141 UmutveAnnesii sevindim tatile çok ihtiyacımız çalışmakla geçti hamilelik inşallah bebeğim sorun çıkarmaz benim de🫶🏻
UmutveAnnesii Merve7141 sen rahat olursan o da huzurlu olur stres yapma bebek sonuçta evde de ağlıyor dışarda da 🥰😀
Sbhtzmn Merve7141 40ımız cıktıgı gün gitmiştik biz havuzdayken önümüze bebek arabasında uyuyordu gözümüz üstündeydi tabi hep ama gittigime pişman olmadım hiç. Büyüdükce zorlasıyor zaten iyiki gitmişim😀