ErdemirinAnnesi 18 haftanda gel dedi doktorum 2 li teste pek sıkıntı çıkmadı 4 lüde yapalım dedi bence gerek var mı bilemedim sonuçta 22 haftalarda detaylı ultrasona giricem sonuçta bilemedim yaptırmak şart mı ?
glz87 ErdemirinAnnesi ben yaptırdım bebeğin detaylı herşeyini görüyosun herhangi bir sıkıntı var mı yokmu ona bakılıyo canım 😊
_brcu88_ ErdemirinAnnesi canım ben sadece 2 li yaptırdım 3 lüyü doktorum söylemedi zaten …şimdi 20 haftalık olacaz bidahaki randevuya kadar detaylı zamanı gelir diye düşünüyorum