Seher112 mother2 şuan 13+2 yix devlette drlar söylemedi o kadar sormama rağmen özelede 11+4 de gitmiştim oda çok erken ama pipi gçrmüyorum ama met değil dedi öyle kaldık 😅
Mavigozunannesi mother2 ben 14 olcam yarın. Haftaya özel hastaneye gidicem belli olur artık 3.bebek benim hic jisey almadim henüz 30 dan sonra alıp yıkayıp yerlestiririm direk
mother2 Mavigozunannesi benim ikin ci gebeligim ama oglum erken dogdu bunda boyle heveslendim iki tane besli hastene cikisi aldim ortak renk heycanliyim😁
mother2 NareHaci yaa benim gibi olan da varmis oglumda hic bisey almamistim bunda aldim dayanamdim gelsin guzel olursa dolaptan aldim size de soylerim
_brcu88_ mother2 canım benimki 13+ 5 ti cinsiyetini söylemişti doktorum..ondan sonra alışveriş yapmıştım öncesinde yapmadım kız olursa kizlarw göre ponçik ponçik çok güzel şeyler var diye 😂Rabbim gonlumuxe göre verdi kızimiz olacak şuan 20 haftaligiz
mother2 _brcu88_ benim bir oglum var buda kiz olursa mutlu oluruz ama bir oglumuz daha olursa cok sukur iki oglumuz var deriz ikisde olur ama gonlum kizdan yana 🥰
pandasever mother2 12+6 da geçen hafta öğrendim. Henüz ama hicbirsey almadı ne öncesinde nede şuan. Daha yolumuz uzun Rabb’im sağlıkla hayırla tamamlamayı nasip etsin inşallah hepimize.
AsELinAnneSi__ mother2 12+4 um iki hafta sonra kesin soyliyelim dedi tahmin edip yanilmayalim diyerek yoksa tahmin etcekti devlet Hastanesi’nde saglikla gelsinler 🌼
pandasever mother2 Allah nasip ederse oğlumuz olacakmış. Allah’ım hepimize hayırlısını nasip etsin inşallah.
Bbbsr mother2 13+4 üm 12. Haftada sadece benzettiler tahmin yaptılar iki doktorda ama kesin konuşmadılar bende oyüzden soranlarada birşey diyemiyorum daha net değil diye pazartesi tekrar gidicem 13+6 da inşallah söyler bu sefer
Nazlicannn196 mother2 benim bebiş asla kendini göstermedi eliyle kapattı kordonuyla kapattı hep 20 ci haftada detaylıda öğrendik🥺🤦🏼♀️