bademli_puding Yaseminilhan ilk gebeliğinde pek anlayamazsın benim ilk gebeliğimde suyumun yarısı gelmişti ve altıma kaçırdım sanmıştım bir hafta sonra doktora gittiğimde hemen sezaryene alındım suyun aniden birden boşalırcasına gelir engel olamazsın