Son adet tarihim 22 Nisan test böyle çıktı sizce gebelik var mı?
babymomyy var gibi duruyor
babymomyy hayalet çizgi görüyorum ben regliniz geçti mi
babymomyy gebelik var benimkide aynı böyleydi hayırlı olsun 🥰birkaç gün sonra kan verin
babymomyy var gibi duruyor çok yeni
cahilelafanlatamazsinyorulmaa daha 2 günü var eğer düzenli görüyorsa tabi
cahilelafanlatamazsinyorulmaa evet 2 gün
Youngmotherr döngüm 27 gün o yüzden 2 gün geçti
Youngmotherr 22 Nisan detayı gözümden kaçmış 😀
babymomyy ilk idrarla mı yaptınız testi
babymomyy geç döllenme olmuştur daha çok yeni duruyor çünkü 😍
Youngmotherr hayır ya maalesef dün gece yaptım bekleyemedim sabahı
cahilelafanlatamazsinyorulmaa hayırlısı olsun inşallah 🧡
babymomyy var gibi duruyor ama daha cok yeni sanki bi pazartesi kan verin en iyisi
Nurse_ sağolun 🧡
Youngmotherr sağolun 🧡 Pazartesi kan veririm 😊
Elfyns teşekkür ederim 🌼
babymomyy benimkide aynı böyle 🙈
Arzuc01 hadi hayırlısı hakkımızda 🧡
Var gibi kuzum kan ver bence kesin sonuç
Honeyss bi kaç gün daha olmazsam kan vereyim diyorum teşekkür ederim 🧡