Kızlar ikizlere hamileyim 32 haftalık olduk bugün 30.haftaya kadar çatlağım çok yoktu olanlarda beni rahatsız etmiyordu ama son 2 haftada öyle bir çatladım ki ne krem ne yağ hiç bir şey fayda etmedi çünkü karnım aşırı büyüdü şuan kaşıntıdan geceleri uyuyamıyorum sabaha kadar sürmediğim yağ krem kalmıyor bana mısın demiyor hiç biri doğumdan sonra bu çatlaklar artık rahatlar mı bilgili anneler yazarsa sevinirim doğuma kadar dayanabilirim ama sonrasında da devam edecekmi bu işkence😭