9+2 gebeyim hiç hissetmiyorum hamile olduğumu baştan beri belirtim yoktu sadece göğüs ağrım oldu sadece karnım biraz sert onun dışında hiç bir şey yok normal mi yoksa endişelenmeli miyim eşim de hiç sevinmedi bebek haberine 2 yıldır evliyiz bir düşüğüm oldu bu ikinci gebeliğim bana çok bağırıyor hassas olduğumun farkında değil beni çok üzüyor ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfen