Oznur-96 Eedanurrrrrr yani blogda okumuştum bu zamanlarda azalıyomuş tehlikeli boyut değilse sorun yokmuş
Azeriqizi Eedanurrrrrr 33haftadan menede dediler su azalmasi havuc suyu icirem .doktor gunde 1bardak ic dedi h3rgunde 2 3ltre su
Haticezk Eedanurrrrrr evet bu haftalarda azalmaya başlıyor ama doktor suyun az takip edelim dediyse ona göre hareket et canım bazılarında ekstra azalabiliyor bu haftalarda ama zaten bebiş yeterince büyümüş bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle