Kizlar merhaba. 20 haftadan buyana karnimin alt kısmında içerden biyerde hareket edince olan agri var. Çatı kemiği ağrısı sanırım. Simdi 27 haftalik olduk 2 haftadirda kas spazmi gibi bi agri karnımın alt kısmı agriyor. Hani spora yeni başlarsın kas agrilarin olurya öyle hareket edince ayaga kalkip yük binince inanilmaz canim yanıyor. Doktoruma dedim süt iç sabah aksam dedi bisey demedi. Googledan baktım bebek büyüyüp rahim genisledikce ordaki bağlarin gerilmesinden oluyomus. Bebegin hareketinde vs cok şükür sorun yok kanama falan. Bi benmi yaşıyorum bu durumu böyle olan varmi acabaa