Bende pcos varmış bebek tedavisine başladık geçen ay klomen vermişti doktor 13 mm olmuş dedi memnun kalmadım dedi bu ay hem klomen hemde letrasan verdi kullanmaya başladım bu süreci yaşayan var mı ister istemez endişe ediyorum ilk gebelik olacak nasip olursa ☺️