Cansu10 Kızlar bizim 3lüde risk çıktı aminosentez nifty test yaptırmadık ne gelirse rabbimden 35.haftamızdayız bol bol dua ediyorum bakalım Doğumda neler bekliyor bizi sağ Salim alalım inşallah kucağımıza
Cansu10 Msalbyrk sadece kalpte parlaklık vardı oda tek başına bir bulgu değilmiş Zaten ama parlaklık geçti
Cansu10 Msalbyrk parlaklık tarama testlerinde risk çıkmayıp veya tarama testlerini yaptırmayanlarda da çıkıyormuş ve geçiyormuş
Cansu10 Msalbyrk 1/85 gibi bi orandı kuzum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 2li taramada 1/7263 gibi bi rakamdı
Msalbyrk Cansu10 benmde 1/100 . Ilk basta cok uzlmstm agladm ama . Smdi icim cok rahat . Insllah saglckla alrz kucagmza . Senin az kalms😍
Cansu10 Hs4523 burda devlet hastanesinde hepsini istiyorlar benimde cahilliğime geldi sonraki gittiğim doktorlar niye yaptırdın dediler bin pişman oldum
Cansu10 Msalbyrk aynen canım kaç gün çok ağladım yemedim içmedim ama sonra kendime geldim her türlü evladımız inanıyorum sağlıkla alıcaz kucağımıza siz 2li yaptırdınız mı
tugceeebayarrr İnşallah sağ sağlim doğar bebeklerimiz 🙏 duanı asla eksik etme üzülme canım stresten daha fazla yıpranmasın bebiiş.
tugceeebayarrr Yok Allah’a şükür çıkmadı çok iyii benim oğluşum inşallah hepimizin bebeği sağ sağlim doğar 🙏 sadece benimki 3 hafta önden gidiyor sabırsız sanırım. 😌
Cansu10 Msalbyrk anladım canım sağlıkla kucağımıza alıp güzel Doğum hikayelerimizi yazarız bizde inşallah
tugceeebayarrr Cansu10 benimde 1.500 olması gerekirken kilosu, 2,500 kilo da 🤗 minik maşallah yediği yarıyor 😍 Hepimizin bebekleri sağlıcakla doğsun inşallah 🙏