Kızlar 10 haftalık hamileyim. Daha önce 2 düşüğüm olduğu için oksapar iğne ve progestan fitil kullanıyıyorum. Zaten migrenim var ama kızıma hamileyken hiç başım ağrımazdı. Acaba progestan mı yapıyor diyorum ama iki gündür geçmiyor başım. Parol içiyorum çare olmuyor ağlıcam ağrıdan artık🥺