Gamzegll evde ve tek yumurta ikizi! MaşaaAllah sağlıcakla geldilerse ne güzel bir deneyim. Yurtdışındada genel olarak yaklaşım bu yönde. Ev doğumu olmasa bile hastanelerde son ana kadar normal doğum bekleniyor. En son ihtimal sezeryan yapılıyor. Ama bizim ülkemizde normalde özellerde hiç kabul edilmiyor malesef. Ben de özel takipliyim ama daha ilk kontrolden hemen sezeryan konuşuluyor malesef. Normal doğumu çok istiyorum ama kısmet tabii. Bir de Önemli olan sağlıkla kavuşmak oyüzden artık teslim olup bekliyoruz