Kızlar ılk gebelıgımde 18 ci haftamda oglumu hıssetmıstım sımdı de 18 haftalığım bır kızım olucak allahın iznıyle ama ben daha hıssedemıyorum arada bı seyırme gıbı oluyordu en son bayramda olmustu gecen gun kontrole gıttım devlete gıttıgım ıcın malum doktor gorebılıyor ulturasonda ben göremedim ulturason kağıdı da vermedi hersey yolunda dedi karnım olmasa hamıle olduğumu bıle bılmıcem suan hep ıkıncıler daha çabuk hıssedılır derlerdi ee ben hıssetmıyorum bu normalmi yaa valla cok korkuyorum 😥