Balkaymak1 Arkadaşlar merhaba doktorun ultrasonla bastırdığı yer dünden beri çok ağrıyo gaz olduğunu düşündüm ama değil ağrım geçmiyor uyudum uyandım hala devam ediyor ağrım endişelenmeli miyim 😞
Liv3652 Balkaymak1 kaç haftalıksınız bahsettiğiniz ağrı kasiklarda mı bende de var kimi zaman 2-3 gün sürüyor kimi zaman geçiyor doktorum rahim genişlediği için olduğunu söylüyor kanama leke eşlik etmiyorsa korkulcak birşey değildir geçmiş olsun 💐
Balkaymak1 Doktor bastırdıktan sonra ağrımadı ben pazartesi doktora gittim dün ağrımaya başladı doktorun bastırmasıyla alakalı değil benim ki konum belirtmek için böyle dedim
Liv3652 Balkaymak1 üşütmüş de olabilirsiniz ya da idrar yollarıyla alakalı bi enfeksiyon da olabilir geçmeyip şiddetlenirse o zaman görünmekte fayda var canım ama çoğu hamilede oluyor böyle bende dahil