mommyily Anonim3447 ben henüz kullanmadım canım kız kardeşim yeğenim doğduğundan beridir sleepy kullanıyor 1 kere pişik olmadı çok şükür 2 yaşında şimdi o yüzden bende sleepy aldım 🥰
Anonim3447 defneemom bende 1 numara aldım hastane için ama bazı kişiler pişik yapıyor diyor kararsız kaldım
Alevelisa Molfix çok memnunum .Sleepy taşırdı.Sleepy bio natural serisi çok iyi ama onun fiyatı uçtu .Molfix kampanya vakitlerinde daha uyguna alıyorum.
Anonim3447 Alevelisa bende indirimlerde kıyaslama yapıyorum mesela sleppy ve Molfix arasında Molfix daha ucuz oluyor