kariyerdeyaparimbebekte22 magnezyumla alakalı diyolar ama değil bence. Karn öne dogru gittikçe belde boşluk oluyor ağrı yapıyor. İlkinde sonlara doğru çektim bunu, ikincide ortalarda basladi, üçüncüde ise ilk aylardan beri var. Önceden sadece eğilip kalktikca oluyordu şimdi ayakta durunca da oluyor fıtık olcam diye korkuyorum