Honeyss Klbk25 trombofili paneli yapılıyor tıbbi genetik bölümünde tansiyon da da veriliyormuş sanırım onu tam bilmiyorum cnm
Arslanmom1 _Ceyda_ aynen canım her doktor farklı farklı ama çoğu bıraktırmıyor doğuma kadar hatta doğumdan sonrada kullandırıyor bir süre
DnzTnr Arslanmom1 varisten dolayı kullanıyorum 30. Haftada muayeneye gittim de sorduğumda doktorum doğuma kadar kullanacağız dedi
Elifkskl Arslanmom1 oğlumda doğumdan 1 gün önce bıraktım. Bunda ne zaman olur bilmiyorum. Doğumdan sonra 6 hafta daha kullandım hatta
Geldefor Olsalar + coraspirin kullanıyorum doktorum iğneyi doğuma kadar ve doğumdan sonra da biraz devam edeceğimi söyledi coraspirini 6. Ayda kesecek bence doktorunuzu dinleyin bir kaç doktora daha danışın içiniz rahat etmezse
Arslanmom1 Geldefor iki doktor ve iki ebeyle görüştüm doğuma kadar kullanılıyor diyorlar ne yapacağımı şaşırdım