ebru_isik34 Kızlar selam Detaylı ultrason için randevu oluşturdum 24+5 oluyor bi sorun olmaz demi geçmiş oluyormu bilginiz var mı
Babyykmz ebru_isik34 ben gidicegim perinatologun asistani ile whatsap uzerinden iletisime gecip perinatologun hangi haftalarda kabul ettigini sormustum 21-24 arasi demisti doktoruna gore degisirmi bilmem veya 5 gunden bisey olmaz denir belki
ikiprensannesi__ ebru_isik34 çok daha iyi olur merak etme banada 26 ya kadar vaktin var demişti 22 de gittim 23 24 de gelseydin daha iyi olurdu bebek büyümüş olurdu dedi bende bu zamana anca bulabildim randevu ozaman günüm gecer belki diye geldim dedim bişey demedi baktı
hunilimom ebru_isik34 gayet iyi ben 20 de gitmiştim doktor tekrar 25 de çağırmıştı mesela haftası büyük olduğu icjn organlar daha gelişmiş oluyor daha iyi olur
ebru_isik34 İnşallah canım çünkü daha öncede aradım 22. Haftada randevu olusturuyoz dedi şimdide randevuları dolu diye 7 hazirana gün verdiler tedirgin oldum bende günü geçiyormu diye
Zeynepikranur ebru_isik34 canım bende bulamadım 26haftalıkken yaptırmıstım yanı bence daha ıyı olur daha net görünür büyüdüğü için