Mide bulantılarım bu hafta aşırı yoğunlaştı hiç beslenemiyorum ne yesem çıkarıyorum tuvalette geçiyor çoğu vaktim öyle söyleyeyim mide bulantısı hapı istesem mi bilemiyorum çevremdekiler isteme ye isifra et diyorlar ama artık gücüm kalmadı bide kasık ağrım var diye düşük hapı verdi doktor birde idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotik kullanıyorum mide bulantısıda kullanırsam çok mu olur bir zararı olur mu bilemiyorum