Vizyondakianne Kizlar ben temizlik yapmadan duramiyom icim huzursuz oluyo sizde benim.gibi hergun supurge yapiyomusunuz cok yoruluyom ev isi ne durumda neler yapiyorsunuz
minikmucizeemaak Vizyondakianne 10+4 üz hergün süpürmüyorum vallahi kendimi ne zaman iyi hissedersem kalkıp dip bucak yapıyorum
Deletedmom_103 Vizyondakianne 10+3üz her gün değilde 2 günde bi yapıyorum süpürürkende kendimi çok zorlamadan tutuyorum geri kalanları sorunsuz yapıyorum fazla asılmadan kendimi germeden 🌺
Sengul-9798 Vizyondakianne 28+4 üm hiç bırakmadım agirlasmama rağmen ev işini riskin yok sa yap canım sen yapmazsan kimse yapmaz
2_erkekannesi_ Vizyondakianne 6 haftalik hamileyim bende öyle tüm evin işini yapiyorum kaynanam kızıyor ama kendimi durduramiyorum 😀
AsELinAnneSi__ Vizyondakianne 12+4 dum bende ilk haftalardan beri mide bulantısı iş yaptirmiyor zorla yapıyorum ama herşeyden midem bulanıyor bu hafta tasinacagiz bakalım nasil olacak çok istiyorum bisiler yapabilmek evimde bile durasim gelmiyor 😥
kubraselcuk Vizyondakianne 31 haftalığım azar azarda olsa hala yapıyorum bir şey olmaz kızlar eğer düşük riskiniz yoksa 😂
tuq_ba Vizyondakianne bende 11 haftaligim sürekli ev işi yapıyordum kanamam oldu düşük riski atlattım doktor çok yormussun kendini dedi artık daha dikkat ediyorum vicdan azabı çekmektense süpürmem
adatuna Vizyondakianne ilk 3-4 ay elimi hiçbir şeye süremedim çok kötüydüm. 5.ay ile birlikte kendime gelmeye başladım haftada 3 kez felan süpürüyorum kendimi yormak istemiyorum