Mericylmz Kızlar sizin de öyle mi ya korkutuyor beni bu durum eskiye nazaran hareketlerinde azalma var başına gelen var mı 31+4 haftalığız
Sengul-9798 Mericylmz gün içinde çok mu hareketlisin anne gün içi çok hareketli olduğunda bebek hareketi hissedilmiyor Muş
K11 Mericylmz Bende azalma olunca acile gittim nts çektiler 2 kez sonrasında bir sorun yok haraketleri iyi diye eve gönderdiler ama tekrar azalma olursa beklemeden gel dediler sizde gidin içiniz rahat etsin. 2 Kez çekilmesinin sebebi ilkinde bebeğimin uyuyor olması.
Aleynab12 Ben 35+1 haftalık hamileyim. Bebek hareketlerinde azalma var diye hastaneye geldim şuan nst ye bağladılar. Doktor ultrason da bi sorun yok ama bu tarz durumlarda yatış öneriyoruz dedi. Bebeği takip edebilmek için. İstersen bi doktorunu ara
Mericylmz Aleynab12 10 kez oynuyorsa sorun yok dedi doktor 2 saat hareketsiz kalırsa gel dedi öyle bişi olmadı ama 20. Haftalara göre daha az hareketli
nino033 Aleynab12 bende çok hissetmiyorum normal mi.bilem3dim korkuyorum az önce Bi hareketlendi sonra durdu normalde aşırı harekwtliydi
Mericylmz K11 anladım günde 10 kez oynuyor 2 saat hareketsiz kalırsa gel demişti henüz öyle bişi olmadı ama 20. Haftalara göre daha az hareket ediyor büyüdüğü için mi bilmiyorum
FlkNaz Bebeğin yeri daraldığı için gayet normal bebek büyüyor ve hareket etme alanı kısılıyor gün içinde hareket ediyorsa ve hıçkırık tutuyorsa bi problem yoktur içiniz rahat etmeyecekse doktorunuza danışın