tugba07caylak08 Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yapacağım salı günü yanımızda yiyecek içecek olarak ne bulundurmalıyız?
Sila66 tugba07caylak08 carsamba da ben 🥹 ben termos koydum sıcak su lazım olur dıye pazartesı de alısverıs yapıcam kahve falan alıcam yanıma hurma bı de sut yapan ıcecek varmıs e bebek te onu almayı dusunuyorum❤️ü
Emineedrk tugba07caylak08 yiyecek olarak bişey bulundurma canım çünkü gaz çıkarana kadar katı yemek yasak ilk olarak çorba getiriyorlar 🤭 kayısı kompostosu,filtre kahve,emzirme çayı ve içeceği alabilirsin yanına kayısı kompostosu yoksa kayısılı meyve suyu muhakkak al yanına gaz çıkartmak için de bol bol yürümeye çalış bebek için muhakkak mama bulundur yanında ilk iki gün süt gelmiyor ya da az geliyor benim az gelmişti bebeğim sarılık oldu sütün yetmezse bı mama bı meme verirsin ben almadığıma pişman olmuştum bide göğüs ucu kremi sür hem emzirmeden önce hemde emzirdikten sonra sürekli yara olabiliyor çantanada Orkid koymadıysan muhakkak koy bana hastaneden çıkarken depend kullanma artık orkide geç enfeksiyon kaparsın yoksa demişlerdi
0506 tugba07caylak08 kesinlikle kahve alın belden uyusturmali olursanız eğer kahve icmezseniz baş ağrısı kalıyormuş bol kahve tüketin
selinsmother Bitter çikolata, nescafe, kayısı kompostosu,3dk hazır çorbalar bide ben gazımı felan hemen çıkartabilmiştim rahattım gece canım sıkıldı kahve bisküvi felan yedim keyif yaptım atıştırmalık al yani bence
alyapoyraz tugba07caylak08 Nescafe ikisi bir arada olan bol al canım bitter çikolata meyve suyu bisküvi gazın çıkınca yemeye başlarsin zaten sonra kayısı kompostosu bide sezryandan önce yediklerini dikkat et kabız yapmiycak hafif şeyler ye canım sezeryandan sonra zorlanma.saglikla al kucağına inşallah 😊🌺