Kızlar dün gece sancılarım beş dkda bire düşünce hemen nöbetçi doktora gittim nstde çok az sancım çıktı ama ben dayanamadım ağlıyordum resmen sancıdan. Dr baktı hiç açıklığın yok bebek rahmine kafasıyla baskı bile yapmıyor normal doğum yapamazsın bu zamana kadar açılman olmadıysa bu saatten sonra naparsan yap daha da olmaz dedi çok üzüldüm eve yolladı beni. Halbuki geçen hafta kendi doktorum bir cm açılman var bekleyelim demişti bu sıfır açılma diyor. Pendik medipol mine hanıma gittim nöbetçiymiş ben normalde aytekin hanımdan takipliyim (38+6) benzer durumu yaşayıp normal doğurabilen var mı?