Merhaba burayı çok özledim :) bende doğum hikayemi anlatmak için geldim aşırı hassas etkilenip korkacaklar hiç okumasın yada anlattıklarımdan tecrübe edinsinler lütfen 🙏 13.04.de planlı olarak sezeryan günüm verildi
Annem şehir dışında yaşadığı için 12.snde annemi getirttim o gün akşam kaynanam ektim falan beldelerde eeee annemde geldi normalde aşırı kahve tüketen birisiyim , onlarda gelince biraz aşırıya kaçtı neyse gece oldu herkes evine gitti bende son hazırlıklarımı yaptım ama uyuyamadım sabaha kadar temizlik yaptım (12 den sonra hiçbişey tüketmedim) sabah olduğunda hazırlanıp eşimle hastaneye gittik , nst , damaryolu, lavman son kontroller hazırlıklar derken sedyeyle beni almaya geldiler 2.5 yaşında ki kızımın hali gözümün önünden gitmiyor bana bişey olacak korkusuyla bütün hastaneyi ayağa kaldırdı onu arkamda bırakıp gitmek çok üzücüydü , annemle de vedalaştıktan sonra ameliyathaneye doğru benim gözüm yaşlı indik, buz gibiydi bende heyecan başladı , panik atağımda var zaten buz gibiydi 😂😂😂azer bülbül gibi titriyordum
Sonra anestezi geldi iğnemi yaptılar ve ben yarı uyuşmuştum yani çok azda olsa hissediyordum , yukardakilere lambadan herşeyi görüyordum ışığın açısını değiştirmelerini istedim sonra devam ettiler ve çok avımın yandığını anlattım inanmadılar bi çizik daha attıklarında benim çığlığımla bayıltmışlar , uyandığımda bebeğimi kucağıma alcak ne psikolojim nede gücüm yoktu karnımın sağ sol tarafları çok ağrıyordu bebeği çıkarmakta zorlanmışlar , ben bebeği kucağıma almadığım için eşim korkmuş , ana odam boşalınca üzerimi çıkardım bebeğimin eldivenlerini çıkarıp 15 dk kızımla aramızdaki o muhteşem duyguyu rabbim herkese yaşatsın , inanın ki o an bütün psikolojim düzeldi ve yeniden anne olduğumu hatırlayınca içim boşaldı herşeyi ama herşeyi unuttum ve bütün moralim düzeldi , sütüm hemen geldi , ağrım biraz vardı ilk yürüyüşü hatta yataktan kendim indim , gazımı da hemen çıkardım saat 9 gibiydi , ertesi günü taburcu olacağımda doktorumun gelmesiyle neden uyuşmadığını çözdük çünkü 12 olmadan önce 4 bardak kahve içtiğim içinmiş demem o ki neolur ameliyata girecekseniz 1 gün önceden muhakkak kahve tüketmeyin , sorularınız varsa seve seve cevaplarım , hamile olan kardeşlerime allahtan yardım diliyorum bebek düşünenlere de rabbim kucaklarını boş bırakmasın inş 🫶🏻
Çok uzun oldu hakkınızı helal edin…💐